Toimitusehdot

Maksutavat

Maksutavat RAUTAJÄTTI.fi verkkokaupassa ovat mm. lasku, tilisiirto ennakkomaksuna tai postiennakko (postiennakko alle 35 kg paketeissa) ja bussiennakko. Myymme myös laskulla, luottokorteilla ja erämaksulla Maksuturvan palvelulla eMaksut. Maksu tuotteita noudettaessa on myös mahdollista, sekä ennakkomaksu tilisiirtona eri toimitustavoilla. Voitte maksaa myös itsenäisesti:

RAUTAJÄTTI, tilinumero IBAN FI80 5319 6620 008989.

Tällöin laittakaa viesti-kohtaan tilaamanne tuotteen tuotenumero tai soittakaa tai viestittäkää haluamanne tuote ja sen toimitustapa.

Toimitustavat

Yli 55 kg tuotteet toimitetaan autoillamme, rahtiliikkeen kautta tai voitte halutessanne noutaa itse. Valitse toimitustavaksi postiennakko, jos maksat tilauksesi postiennakkona (pientuotteet / alle 35 kg kappalepainoiset tuotteet). Postiennakolla maksettavat tuotteet toimitetaan postiennakolla haluamaanne postitoimipaikkaan tai ovelle saakka. Bussiennakko on yleisimpänä toimitustapanamme alle 55 kg kappalepainoisille tuotteille, jolloin toimitus noudetaan siis matkahuollosta. Lähetyksen kokonaispainolla ei ole suurta merkitystä, vain kappalepainot ratkaisevat. Noutotuotteet voi noutaa ajankohta aina ennakkoon sopien.

Noudatamme kuluttajaviraston verkkokaupan yleisiä ohjeita ja kunnioitamme asiakkaan yksityisyyttä tietosuojalakia noudattaen. Tietoja ei luovuteta suoramarkkinointiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, kun tilaukset tehdään mannersuomeen.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat tuotekohtaisia ja näkyvät verkkokaupan tilausta tehdessäsi ostoskorin sivulla.

Takuu

Tuotteiden mukana tulee tehtaan takuutosite, muutoin maksutosite tai maksutapahtuma toimii takuutositteena. Takuu on voimassa, jos tuote menee normaalissa käytössä rikki, tai on valmistusvikainen. Todettuamme tarvittaessa meille toimitetussa tuotteessa tai sen osassa materiaali- tai valmistusvirheen, vaihdamme sen uuteen vastaavaan tuotteeseen tai korjaamme sen. RAUTAJÄTTI.fi myöntää useimmille tuotteilleen vähintään vuoden takuun, samoin kaikille alkuperäisvaraosille. Takuu ei korvaa mahdollista työssä tapahtuneesta viallisesta materiaalistanne tai käytöstänne johtuvia välillisiä vahinkoja, eikä normaalissa käytössä kuluvia osia. Tarjoustuotteille ja kampanja/loppu/poistoerille ei myönnetä täyttä takuuta tai palautusoikeutta. Tuotteilla on varaosatakuu, eli esim. hajonneen osan tai komponentin tilalle saa uuden rikkinäistä vastaan.

Palautusoikeus ja tuotteen vaihtaminen

Lähetyksillä on 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta lähtien. Tuote voidaan palauttaa, mikäli se on käyttämätön ja vahingoittumaton. Alkuperäispakkauksen tulee myös olla vahingoittumaton ja myyntikelpoinen. Ostaja maksaa kaikki kulut palautuksissa ja takuutuotteiden / komponenttien toimituksissa. Tilaustuotteissa on vain vaihto-oikeus.

Maksaminen verkkokaupassa eMaksut maksutavoilla

eMaksut-maksupalvelun tarjoaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi. Maksun saajana on Maksuturva Group Oy.

Verkkopankit

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard) Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Maksuturva Group Oy:n välille. Verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Maksuturva Group Oy, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot. Yhteystiedot: Maksuturva Group Oy y-tunnus: 2121703-0 Ruoholahdenkatu 23 00180 HELSINKI Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00 www.maksuturva.fi

Laskulla tai erämaksulla ostaminen, yksityishenkilöt

Nämä ehdot ovat voimassa 1.7.2015 alkaen Maksuturva Lasku- ja erämaksupalvelu mahdollistaa sinulle turvallisen ja joustavan vaihtoehdon ostostesi rahoittamiseen yhdessä tai useammassa erässä. Lasku- ja erämaksupalvelun luotonantajana toimii Lindorff Invest Oy. Voit valita maksutavaksi -laskun, kun ostoksesi arvo ylittää 20 euroa tai -erämaksun, kun ostoksesi arvo ylittää 30 euroa ja on enintään 2 000 euroa. Maksutapa edellyttää suomalaista henkilötunnusta, vakituista, virallista kotiosoitetta Suomessa ja 20 vuoden ikää. Maksutapa on käytössä vain yksityishenkilöille. Oma luottokielto tai salatut tiedot estävät maksutavan käytön. Laskulla ostaminen onnistuu pelkän henkilötunnuksen avulla. Mikäli haluat toimituksen muuhun kuin kotiosoitteeseesi, sinua pyydetään tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillasi pankin TUPAS-palvelussa: Tällöin voit hyödyntää vapaasti valittavaa toimitusosoitetta, oli se sitten pakettiautomaatti, kesämökki tai työpaikkasi. Luottotietosi tarkistetaan luottotietoyhtiöltä ja sen perusteella tehdään reaaliaikainen luottopäätös. Luottopäätöksen ja tarkistukset toteuttaa Lindorff Oy, eivätkä tiedot tallennu myyjän asiakastietorekisteriin. Hyväksytyn luottopäätöksen ja ostotapahtuman jälkeen saat laskun toiveesi mukaisesti joko sähköpostitse tai paperilaskuna. Huomioithan, että lasku toimitetaan aikaisintaan n. kahden viikon kuluttua tilauksen toimittamisesta. Näin siksi, että saat aina ajantasaisen laskun, jossa on huomioitu myös mahdolliset palautukset. Lisätietoja mahdollisesta kielteisestä luottopäätöksestä voit tarvittaessa tiedustella Lindorffin asiakaspalvelusta. Valitessasi laskuvaihtoehdon, saat ostoksellesi aina 14 päivää korotonta maksuaikaa. Jos päätät maksaa ostoksesi erissä, voit valita annetuista vaihtoehdoista sinulle parhaiten sopivan maksuaikataulun joko suoraan verkko-ostosta tehdessäsi tai jälkikäteen laskun saatuasi. Luottosopimus Lindorff Invest Oy:n kanssa astuu voimaan maksettuasi ensimmäisen kuukausierän laskun eräpäivään mennessä. Hyödynnettävissäsi on ostoksen summasta riippuen vaihtoehtoja 3 – 24 erän välillä. Maksuerät laskutetaan kuukausittain. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3 € ja erämaksun korko 15 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 500 € luotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 23,1 %. Palvelu ei sido sinua pysyvään luottosuhteeseen. Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaisen kulut ja korot. Eräpäivän siirrot yleisten luottoehtojen mukaisesti. Voit tutustua –lasku- ja erämaksupalvelun yleisiin luottoehtoihin ja –vakiomuotoiseen eurooppalaiseen kuluttajatieto –lomakkeeseen ja tallentaa ne itsellesi oston varmennuksen yhteydessä.

Palautusten käsittely

Mikäli palautat tuotteita, Lindorff hyvittää avointa luottoa automaattisesti saatuaan tiedon Maksuturvalta hyväksytystä palautuksesta. Mikäli kyseeseen tulee jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee toimittaa henkilö- ja tiliyhteystietosi kirjallisesti Lindorffin asiakaspalveluun. Sähköpostitse: eramaksu@lindorff.fi, otsikolla Lindorff Invest Oy/suorituksen palautus Postitse: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, PL 20, 20101 Turku tai Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyen Verkkopalvelu: bill.lindorff.fi Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin kello 8-20 ja lauantaisin kello 10-15 (hinta: normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu) Sähköposti: eramaksu@lindorff.fi

Yrityslaskulla ostaminen

Maksuturva tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Luotonantajana toimii Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat: Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias. Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 5000 euroa. Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Text for Terms and Conditions (Maksuturva Invoice and Part Payment)

Effective as of 1 July 2015 Purchasing by invoice or part payment Maksuturva invoice and part payment service offers a secure and flexible option to finance your purchases in one or several payments. The credit provider of the invoice and part payment service is Lindorff Invest Oy. You can choose from the following methods of payment -invoice if the value of your purchase exceeds 20 euros or -part payment if the value of your purchase exceeds 30 euros and no more than 2,000.00 euros. The method of payment requires that you have a Finnish personal identity code, permanent and official home address in Finland, and be at least 20 years of age. The method of payment is available only for private individuals. Your own credit stoppage or hidden information will prevent the use of the method of payment. Purchasing by invoice is possible just by providing your personal identification code. If you want delivery to somewhere other than your home address, please authenticate yourself in the TUPAS service using your online banking access codes: This allows you to freely select a delivery address, whether it’s an automated parcel terminal, summer cottage or your workplace. Your credit information will be checked from a credit information company a real time credit decision will be made on that basis. The credit decision and checks are done by Lindorff Oy, and the information is not stored into the seller’s customer data registry. After an approved credit decision and purchase transaction, you will receive an invoice in the way you want, either by email or as a paper invoice. Note: the earliest date when the invoice is sent is one week after you send the order. The reason for this is that you always receive an up-to-date invoice that also includes possible returns. Please contact Lindorff’s customer service for more information about a possible declined credit decision. When you choose the invoicing option, you always receive 14 days of interest-free time for payment of your purchases. If you decide to pay for your purchase with part payments, you can select the payment schedule that best suits you from the options given either when making the purchase or after you have received your invoice. The credit agreement with Lindorff Invest Oy will come into effect when you make the first payment by the due date of the invoice. Depending on the size of the purchase, the options available are from 3 to 24 months. Monthly invoices are sent for part payments. The monthly credit fee for each part payment is 3 € and the interest on the part payment is 15 %. The actual annual interest calculated for a 1,500.00 € loan with a typical payment time of 12 months, including credit interest and monthly fees, is 23.1%. The service does not obligate you to a permanent credit relationship. Legal fees and interest will be collected for possible late payments. Changes to due date according to the general terms and conditions. Learn more about –general credit terms of the invoicing and part payment service –the standard European consumer information form or you can save them for yourself when verifying a purchase. Handling of returns If you return products, Lindorff refunds the open credit automatically after being notified by Maksuturva about the approved return. If, however, you wish to be refunded for a payment that has already been made, you need to give your personal information and your bank account information to Lindorff’s customer service. By email: eramaksu@lindorff.fi, with the headline Lindorff Invest Oy/payment refund. By post: Lindorff Oy/ Laskutusasiakaspalvelu, P.O. Box 20, 20101 Turku or Customer service for invoicing and part payment Online service: bill.lindorff.fi Telephone service: 02 2700 550 Mon-Fri 8:00 am to 10:00 pm and Sat 10:00 am to 3:00 pm (fee: normal local or long distance call charge) Email: eramaksu@lindorff.fi Payment by B2B Invoice Maksuturva offers you the possibility to make purchases against invoice with 14 days to pay. The credit provider of the B2B Invoice service is Svea Ekonomi Ab filial I Finland. Please note the following: The webstore is responsible for any invoicing charge. You can choose B2B-Invoice as payment method when the value of your purchase exceeds 5 euros and is no more than 5000 euros. When you choose B2B Invoice as payment method, the company information entered will be checked against the given business ID. By confirming your identity using the TUPAS-service you also confirm that you have the right to make purchases for the company. The order will be delivered to the company’s official address. Terms of payment are 14 days. Interest on arrears is 7 % + reference interest as per the Interest Act. We charge 5 euros for a reminder. The person making the order must be at least 18 years of age.

tech
RAUTAJÄTTI
Pientavara
Hirsimäentie 14
21500 Piikkiö (Kaarina)
Noutovarasto
Sovithan noutosi etukäteen
Juhana Herttuan Puistokatu 4
20200 TURKU
SOITA!
puh. 045-6554545
info@rautajatti.fi